17 Ocak 2010 Pazar

Zerrin Özer'in çırpınışları içimi acıtıo


Zerrin Özer; bir yığın kilo verdi, eski kocası Levent Süren'le yeniden evlenecekmiş, bir komedi dizisinde oynamayı istiyormuş... Ama onun dönüşüm hikayesi ne yazık ki bi peri masalı değil



Şenay Düdek, Zerrin Özer'in eski kocası Levent Süren'in, Özer'in meme küçültme ameliyatı sırasında hastanede beklediğini yazmış. Yakında yeniden evleneceklermiş. Birbirlerine aşık olarak sonlandırdıkları evliliklerinin asıl bitiş nedeni anlaşılan o ki Zerrin Özer'in şişko olmasıymış.

Verdiği 30 kilo ile çıtı pıtı alımlı bir havaya bürünse de, böylesinin daha iyi olduğunu, artık daha umutlu olduğunu söylese de, Özer'in bu yeni haline "ne güzel olmuş" diyerek bakamıyorum. Onun bu dönüşümünde bolca reddedilmiş bir kadının çaresiz çırpınışılarını görüyorum.

Sevgilisi istemiş. Zerrin özer kilo vermiş. Aşkı yerine yemeklere veda etmiş. Sabahları 4 zeytin, kibrit kutusu kadar peynir yiyormuş...

Diyete başlamadan önce
“Güzel olan her şeyi hayatından çıkaracaksın, çünkü onlar kilo yapıyor.” demiş kendine. Güzellikleri hayatından çıkarmış.

Onca kiloyu verdikten sonra eski eşi Levent'le karşılaştığında ona sormuş:

“Nasıl olmuşum”
Levent, "İyi." deyince,
Zerrin, "
Benimle gurur duymanı istiyorum, başardım..."demiş.

Giden kilolarının ardından verdiği bir röportajda sorulan,
"Eski eşiniz yeniden evlenme teklif etse, kabul eder misiniz?" sorusuna;
"Gözümü kırpmadan kabul ederim. Canım o benim. O, her şeyden önce, çok iyi arkadaşımdı. Levent o kadar olgun bir insan ki, ben hep çocuk gibiydim yanında." diyerek cevap vermiş.

Zerrin Özer:
Tecavüze uğradı.
Ona çok kötü davranmış olan annesinin yavaş yavaş gözlerinin önünde erimesini izledi.
Hayatı boyunca antidepresanlarla yaşadı.
Kortizon tedavisi sonucu kilolarla doldu.
Gözleri parlak ışıktan zarar görecek kadar hassaslaştı.
Aşkı için, onu daha çok sevsin/ler, dışlamasın/lar diye 30 kilo verdi.
Göğüslerini küçülttü.
Eski eşine döndüğü için mutlu oldu.
Kilo verdiği için herkesin ona daha değer vererek baktığını söylüyor.
Komedi dizisinde oynamayı istiyor...

Sesi insanın kalbini kıracak kadar hisli/güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder