21 Ocak 2010 Perşembe

Korkunç Bir Kına Gecesi


Demet Akalın'ın memleketi Gölcük'ü de vuran 99 depremi sonrasında Esra Ceyhan'ın programında ağlaya ağlaya 'hayata bakışım çok değişti, sağolsun, İbo da bu zor zamanlarda hep yanımda oldu' deyişi, bugün sergilediği her patavatsızlık örneğinde ya da banal eylemlerinde gözümün önüne gelir.

Doğal kumral saçlarının üzerinde basit bir saç bandıyla televizyona çıkmış o makyajsız genç kadın, hayatın görünenin ötesinde farklı anlamları olduğunu anlayabilmiş, hüzünlü ama sağlam bir görüntü çiziyordu. Peki ya şimdi?

Şok bir ayrılığın travması olarak biraz da üzülerek izlediğim yaşam tarzı, kalıcılığını çoktan ilan etti. Halefi saçlarını topuz yapmadan kamera karşına geçmezken ve verdiği son frikiğin üzerinden 2 çocuk geçmişken, kendisi başarısız olması kesin evliliğini Freak Show benzeri bir kına gecesiyle kutluyor! Şarkıcılıkta tutunamayıp pavyona düşseydi bile, Demet Şener'i bu görüntülerden daha mutlu edemezdi sanırım..

12 yorum:

  1. çevremdeki hemen herkes demet akalın'ın ne denli avam, ne denli çingene, cazgır vs... olduğunu söylüyor.
    bir kaç yıl önce Milliyet haftasonu ekleri onla yapılmış bir röportajı yayınladığında okur temsilcisi bolca "nasıl bu kadınla röportaj yaparsınız" tepkisi almış.
    ama bu kadının şarkıları herkes tarafından hepbir ağızdan söyleniyor. Bütün yaz gece kulüplerinde bangır bangır çalınıo. Yaptığı saç rengi/tarzı taklit edilio.
    Nihayetinde bu kadın başarılı mıdır başarısız mı?
    Varoşlara hitap etmek kötü bir şey midir?

    YanıtlaSil
  2. Ben mesleğindeki başarısıyla ilgilenmiyorum. Zaten onun başarısı aklıma Conan O'Brian'ın NBC yönetimine yazdığı mektuptaki bir cümleyi getirdi: 'Hayatımda son birkaç yılda her şey, absürd bir şekilde yolunda gidiyordu' demiş Conan. Bu kadının başarısını da ancak bu cümleyle açıklayabilirim: absürd! (Toplumsal ölçülere göre değil, kendi başarı kriterlerime göre)
    Ben kendi davranışlarındaki iticilikten bahsediyorum ve varoşlara hitap etmekle itici olmak arasında kesinlikle bir korelasyon yok benim için. Neticede İsmail YK'yı sempatik bulan bir insanım:)

    YanıtlaSil
  3. demet akalın'ın varoşlara hitap ettiği yanılgısı nereden doğdu anlamadım. hele ki en basitinden bodrum'da en popüler mekanları hıncahınç doldurduğu ve mekandaki popülasyonun "beyaz türklerden" oluştuğunu düşünecek olursak... ha derseniz ki zengin olmak, eğitimli olmak var olan varoşluğu değiştirmez, elit insanların sadece chopin veya ennn fazla candan erçetin dinlediğini sanmak da ayrı bir varoşluktur derim ben de.

    YanıtlaSil
  4. yani bu elit-varoş tanımına bağlı. Bodrum'un son yıllarda pek de elit bir yer olduğu söylenemez. benim için elit insanın zevki biraz daha sofistikedir.
    ayrıca demet akalın değilse kim varoşlara hitap ediyor?

    YanıtlaSil
  5. bu evliliklerinde kınalarında kavgalarında barışmalarında hepsinin show'un bir parçası olduğunu düşünüyorum,ister elit kesim olsun ister varoş bu kızın ne yaptığından hepimizin haberi var..bir oyalanmadır gidiyor... onlar mı oyalıyor biz mi oyalanmak istiyoruz soru aslında bu..

    YanıtlaSil
  6. eminim yukarıdaki eleştiri sahipleride demet akalın dinliyorlardır.... sonra varoş vs... demet için çok sevindim yediği silleden sonra hırs yaptı ve bütün gece hayatını eline aldı...bu kızın sevmekten başka suçu yktu kendisine kıyabilirdi zamanında ama iyiki böyle bir saçmalıuk yapmadı ilerledi ilerledi bırakın hayatınıyaşasın her türlü rezilliği yapanlar mutlu aile EVİNİN KADINI çakmalığında ortalardagezerken kimse ağzını açmıyor... iyi lmak yetmiyor sevmek hiç yetmiyor... yürü be demet delikanlı kızsın her şeyi kendin kazıya kazıya geldin buralara sen starsın unutma büyük insanların çektiği acılarda büyük olur....

    YanıtlaSil
  7. Demet Akalın bence hakikaten bir azim öyküsü. Nasıl yaptı, nasıl başardı bilemiyorum, ama helal olsun diyebilirim sade. Ne kendisi çok güzel, ne sesi, ne de çok büyük bir nüfuzu vardı magazin basınında başlarda. İbo dan yeni ayrıldığı depresif zamanlarında onbeş yirmi kişiye altında mini bir etekle barda şarkı söylediğini okumuştum, hay Allah demiştim, yazık. Ama nasıl yolunu bulduysa buldu, çok makyavelist de olmadı bence (Gülben Ergen ve Hülya Avşar kadar en azından) ve en çok kazanan şarkıcılardan birisi oldu. Kendi tarzını yarattı, kendi tarz şarkılarını yaptı ve tutundu. Muhtemelen basketbol kariyeri biten İbo dan da daha çok para kazandı ve de kazanacak daha. E ben de aferin diyorum bu kıza. Yenilmedi ya, direndi ya, helal olsun be. Varsın alt kültür olsun, varsın çakma olsun, varsın show girl olsun. Doktora yapan ben ona helal olsun diyorum. Bence bi mucizeyi başarmıştır demet akalın, potansiyelinin ötesinde yerlere gelerek...

    YanıtlaSil
  8. demet akalın hayranı olan tiplere acıyorum.
    sanat adına ne yapıyor da bu kadar para kazanıyor. bacak aç, göğüs aç para kazan.
    ayrıca; sürekli sevgiliden darbe yemiş ezik şarkılar yapıp söylüyor. "seni unuttum, şöyle mutluyum böyle tur atıyorum."
    çok ilginç bir toplumuz.

    YanıtlaSil
  9. yukarda bir arkadas ''kendi tarzını yarattı'' demis.internette dolanan resimleri gormemis sanırım. yaptigi her hareket cektigi her klip talit taklit taklit... ötesine gecemiyor!!! bu ve bunun amca oglusu ebru gundes su erkeksi,sert, varoş ağızını bi bıraksa belki daha sevimli olabilecekler...

    YanıtlaSil
  10. kalıtelı olan degıl kıtlelere hıtap eden kazanır herzaman. bu degısmez bır kanundur. demette kıtlelere hıtap edıyor.
    bunun icinde yeterlı krıtere sahıp. bol polemık, güzel bır fızık, abuk sabuk slogan tarzı sarkı sözlerı. yanı tam da kıtlelerın hoslandıgı gıbı. sesı fena degıl. ben bıle bazı sarkılarını severek dınlıyorum. bılhassa, romantık sarkıları daha ıyı söylüyor. (gururum, seven kızın romanı vs)

    YanıtlaSil
  11. burda isimsiz yorum göndermek bir adet mi;?

    YanıtlaSil
  12. Bilmem, olabilir... Tek bildiğim, biz ne kadar özgürce anlatıyorsak düşündüklerimizi, okuyanların da tepkilerini o kadar rahat ifade edebilmelerini istediğimiz. With or without a name: what s the difference?

    YanıtlaSil